.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در سخنرانی با حضور رئیس جمهور ؛
آیت الله نورمفیدی : مردم گلستان از گرانی و بیکاری رنج می‌برند
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در استان گلستان با اشاره به اینکه تقاضای مردم این منطقه که به بنده منتقل شده است در چند محور خلاصه می‌شود، تصریح کرد: منطقه آزاد تجاری اینچه‌برون از خواسته‌ها اصلی مردم است که انتظار دارند هر چه زودتر اجرایی شود.....
آیت الله نورمفیدی : مردم گلستان از گرانی و بیکاری رنج می‌برند شمال نیوز: نماینده ولی‌فقیه در گلستان گفت: وحدت مردم استان گلستان باعث می‌شود همیشه دست رد به توطئه‌های دشمنان بزنند و مردم استان گلستان همیشه قدردان انقلاب بوده و خواهند بود.

به گزارش شمال نیوز ، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در مراسم دیدار مردمی رئیس جمهور با مردم استان گلستان در گنبدکاووس ضمن عرض خیرمقدم به حجت‌الاسلام حسن روحانی و هیئت همراه، اظهار کرد: استان گلستان مظهر و نماد همدلی، وحدت و یکپارچگی امت اسلامی اعم از اقوام و فرق و مذاهبی است که در کمال صفا و صمیمیت در کنار هم زندگی می کنند.

وی با بیان اینکه در اوایل انقلاب اسلامی گروه‌های وارداتی وارد استان شدند تا اوضاع استان را به هم بریزند، افزود: امروز هم از بیرون مرزهای کشور در صدد هستند تا نعمت بزرگ الهی وحدت را از ما در استان گلستان بگیرند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با تاکید بر اینکه امیدواریم مردم انقلابی گلستان بار دیگر همچون ابتدای انقلاب دست رد بر سینه دشمنان نظام خواهند زد.

نورمفیدی با اشاره به اینکه مردم ما مردم بسیار خوب و قدرشناسی هستند، اضافه کرد: مردم پیشرفت‌های فناوری، عزت و استقبال را می‌بینند و قدردان این نعمت‌ها که با زحمت همه مردم و مسؤلان به دست آمده هستند.

وی با بیان اینکه مشکلات این روزها از جمله گرانی، بیکاری و ... مردم بسیار خوب ما را نگران کرده است، خاطرنشان کرد: انتظار مردم ما این است که با تائیدات الهی و زحمات هیئت دولت این مشکلات را که همه را رنج می‌دهد رفع شود.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با اشاره به اینکه تقاضای مردم این منطقه که به بنده منتقل شده است در چند محور  خلاصه می‌شود، تصریح کرد: منطقه آزاد تجاری اینچه‌برون از خواسته‌ها اصلی مردم است که انتظار دارند هر چه زودتر اجرایی شود.

نورمفیدی با تاکید بر اینکه راه آهن اینچه‌برون، گنبدکاووس به شاهرود و اتصال آن  به بندرعباس خواسته دیگر مردم گنبدکاووس است، ادامه داد: بیمارستان 400 تختخوابی و مرکز جامع سرطان نیز از تقاضاهای مردم این منطقه از هیئت دولت است.

وی با اشاره به مشکل آب در مناطق مرزی گنبدکاووس که در شرایط خوبی نیست، تاکید کرد:  مردم با توجه به مسائل اقتصادی درخواست بررسی این موضوع و تضمینی  امیدوار کننده هستند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با اشاره به اینکه افتتاح رسمی سد نرماب انشاالله بخشی از این مشکل را حل می‌کند، افزود:  آب این سد برای چهار شهرستان و بیش از 100 روستا قابل استفاده خواهد بود.

نورمفیدی با بیان اینکه مسوولان باید قدردان این مردم باشند و حضور همیشگی آنها را در صحنه قدر بدانند، گفت: مردم امروز با استقبال پرشور از رئیس جمهور وابستگی خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نشان دادند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.